Monday, December 6, 2010

Door Gift dari COKLAT


Hari nie baru aja berkesempatan untuk mengupload gambar2 "DOOR GIFT COKLAT". Bermula dari pakej ekonomi sehinggalah pakej melampau..He3.. Jadi para pengunjung blog saya yang mahu berkahwin dan sedang mencari idea untuk memberikan door gift kepada rakan2, keluarga dan saudara-mara, yang ingin mengadakan birthday party, kenduri akikah, saje3 nak sedekah pada makwe n pakwe n mcm2 lagi bolehlah mengakses pakej2 yang saya sediakan..Pakej2 yang disediakan pada hemat saya sangatlah berbaloi dengan bajet n packaging nyer..Oh ya..dari masa ke semasa, saya akan mengupdate gambar2 dan pakej2 yang hebat tersebut..."PROMOSI" juga akan diupdate dari masa ke semasa n jgn lupa untuk mengunjungi blog saya setiap n paling senang "BOOKMARK" aja page saya..Mana la tau nasib baik tawaran yang disediakan kene pada bajet anda..he3..Happy surfing n choosing door gift from me yerk..



1 comment: