Sunday, December 5, 2010

Coklat vs Chocolate

Erm..Berminat untuk membuat coklat. Ya..Tetapi bagaimana nak mula seringkali bermain-main di minda kita..Nak guna coklat apa? Macam mana nak jadikan coklat bar kepada coklat praline (coklat yang sudah dibentuk seperti di atas)? Susah ke senang nak membentuk coklat praline nie dan soalan2 yang sewaktu dengannyer.... Jadi, jangan buatkan minda anda diselubungi dengan pertanyaan...Di sini saya menawarkan....
  1. KELAS COKLAT yang berharga Rm 180.00 --> blaja sampai terror...jgn risau, x lama  pon..dlm beberapa jam sahaja dah pandai bentuk coklat praline..erk..praline aja?? ""tidak"".. Ada lagi..Chocolate Box, Chocolate Filling n banyak lagi.......
  2. Saya dah terror buat coklat, tapi nak DAPATKAN "MOLD COKLAT vs ACUAN COKLAT" takde masa, jauh, leceh ler nak bawak anak3, x pandai plak nak bawak kereta nie, asyik habis aja (geram aku) n banyak ler alasan yang membantutkan keinginan kita untuk bershopping mold... Jadi, saya juga ada MENJUAL mold coklat..Mold2 tersebut akan diupdate dari masa ke semasa..Jadi anda boleh pilih mold yang berkenan di mata ==> order ==> bayar ==> barang sampai di depan umah..Senang sahajakan.. 
  3. Seringkali yang menjadi MASALAH adalah untuk MENYERTAI KURSUS COKLAT (Rm 180.00 -mahal le plak).. Oleh kerana kos belajar yang menjadi masalah dan saya pon memahami masalah tersebut, saya akan menghasilkan nota yang simple + CD yang akan disediakan khas untuk anda..(Skang nie masih dalam pembuatan) ... Jadi "TUNGGU YE"..
  4. Malas jgak nak blaja..Malas nak beli nota + CD...Tapi nak makan coklat dan order aja..Boleh x?? He3..boleh aja..ORDER bagi coklat telah dibuka berserta harga dan rupanyer..Sila2lah tengok dan bandingkan harga yang diberikan dengan penjual coklat yang lain yee..

No comments:

Post a Comment